Sistematik Derlemeler ve Meta Analiz
1. Uyarlanabilir Öğrenme Ortamlarının Akademik Başarıya Etkisi Üzerine Bir Meta-Analiz ÇalışmasıSistematik Derlemeler ve Meta Analiz
2. Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Artırılmış ve Sanal Gerçeklik Bağlamında Gerçekleştirilen Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez AraştırmasıBartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi (BUJER), uluslararası, hakemli, açık erişimli bir elektronik bilimsel dergidir.
BUJER eğitim politikalarına, uygulamalarına ve mesleki gelişime anlamlı katkılarda bulunan araştırmalar için bir platform sağlamayı hedeflemektedir. Dergi, teoriyi ve pratiği birleştirerek, aşağıdaki alanlarda disiplinler arası çalışmalara yer vermeyi amaçlamaktadır:
Makale dilleri= İngilizce (Türkçe özet ile) veya Türkçe (İngilizce genişletilmiş özet ile)
Yayın sıklığı= Yılda iki kez (Haziran ve Aralık)
İlk sayı= 2017
Yayın ücreti= Ücretsiz (açık erişim)
Makale türleri= Bilimsel makaleler ve sistematik derlemeler
BUJER'in kapsamı aşağıdaki alanları kapsamaktadır:
Gönderilen makaleler, yayına uygunluk açısından, yazım kalitesi, içerik, araştırma metodolojisi ve etik yönergelere uyum değerlendirilmek üzere ön incelemeye tabi tutulur. Tüm başvurular, dijital yazılım kullanılarak intihal kontrolünden geçirilir. Derginin kapsamına veya kalite standartlarına uymayan makaleler, hakem değerlendirme sürecine girmeden yazarlara geri gönderilebilir.
⚠️ Yazarlar, belgelerini yüklerken DergiPark'taki Dosya Yükleme sayfasında belirtilen adımları izlemelidir:
Yayın Politikaları
Yayın Süreci
Dergimiz yazarlardan ya da yazarların eserlerine ulaşmak isteyen okuyuculardan ücret talep etmemektedir.
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi (BUJER)